!

Dagen och natten var inget annat en perfekt igår!
vart isnöad men hann komma till skolan till 11.20 till provet !
kändes inte bra på provet, men vi får se!
går kvällen spenderades med underbara s´bam!
efter skolan åkte vi till stan.
Hon köpte ett xbox 360 spel
jag köpte bara godis.
sen så åkte vi med hennes mamma från stan hem !
så la vi oss framför tv och bara slappa.
Vi kom på att vi skulle gå ut och hoppa i snön lite vid 20.30 så gick vi in efter ett tag.
sedan fick jag jätte ont i lungorna igen och vi gick och la oss vid 20.00.
För jag orkarade inte göra något, hade så himla ont.!
idag gick vi på drop in hos frissan !
satt där i två timmar.
för att hon skulle klippa sig!
Men nu frågade mamma om jag vela klippa hennes lugg !
och ska även klippa mitt hår i dag själv!
tycker det blir aldra bäst när jag klipper och kan få det som jag vill själv !
men släng in en kommentar tycker jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0