Rubrik ?

hej bloggen !
vart ju inga långa inlägg idag! kommit på hur man bloggar från min mobil.
för tönt Nathalie visade mig !
haha bästa lunchen och lunch rasten på länge!
jennifer, viktoria och jag åt så mycket, så vi måsta verkligen gå ett varv runt hela skolan ute!
då är det väldigt illa måste jag ju säga.
stog och fräs med alma ute och väntade på bussen och då ringer min bror och frågar om jag vill ha skjus hem!
räddar en i nöden måste jag säga!
sedan åkte jag hem och bara höll på med lillebror sönt faktiskt.
sen så vart det att läsa igenom 36 sidor biologi..
så nu är det bara att träna på 50 frågor..
så sugen på glass och kolasås!
sen blir det att plugga engelska!
tjarrå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0